woensdag 13 februari 2013

Video: Maarten van Rossum of Maarten van Rossem?

Facebook - Sommige mensen hebben moeite met goed lezen, ik zal u daar een waar gebeurd voorbeeld van geven. Op Facebook willen mensen graag "erbij" horen en graag beroemde mensen onder de vrienden hebben. Ze gaan dan zoeken op beroemde namen en daar komt nu juist het probleem, ikzelf heet Maarten van Rossum met een U en veel mensen verwarren mij met Maarten van Rossem met een E, de historicus.

Goed een naam lezen is dus voor veel mensen al een probleem blijkbaar en zij voegen mij dan toe als vriend in de veronderstelling dat ik de historicus ben. Ook Facebook zelf heeft moeite met mijn naam Maarten van Rossum en blokkeerden mijn account omdat ik misbruik zou maken van iemand andersman zijn naam, in dit geval Maarten van Rossem en dat terwijl ik toch echt van Rossum heet met een U. Enfin, mijn ID opgestuurd via email en na enige excuses van Facebook werd mijn account weer geactiveerd na drie dagen.

Conclusie: Als je een beroemde naam hebt dan wordt je dus gefokt door de mensen die niet goed kunnen zoeken en lezen. Ook zijn er van die mensen die gelijk impliceren dat ik misbruik zou maken van mijn eigen naam, een heel aparte ervaring is dat moet ik zeggen.

De professor Maarten van Rossem met een E dus, vertelt uzelf over het probleem in de volgende video waar ik Maarten van Rossum met een U, dus ook mee kamp!

Sociale tip! >>> Wilt u meepraten over dit onderwerp? Ga naar de chatroom


Share/Bookmark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.